divendres, 31 de gener del 2020

Secrets d'una mirada (19)

"La mort de ma mare provocà el desnonament que m'ha portat a l'Alberg com a única alternativa d'habitatge"

Filla única, M.G. de 61 anys, natural d’Almunyècar (Granada) vingué a Mallorca de ben petita. Les  relacions de les parelles que ha tingut  no han funcionat i ha estat dues vegades divorciada. 

Ha treballat a un bar i com a dona de neteja per les cases, però aquí on ha fet feina no l’han volguda assegurar, per la qual cosa actualment no té cap pensió, ni ajuda familiar, si bé ara es a tràmit. 

Mare de 5 fills, 4 vius, tres homes i una dona. Amb el fill major no congenien i amb la filla també major no se'n parlen. 

Recorda amb tristesa la mort de sida d’una filla de 30 anys ara fa set anys. 

“Desprès dels meus divorcis vaig anar a viure amb ma mare, però dissortadament ara fa dos anys que va morir –ho diu amb llàgrimes als ulls- i com a conseqüència vaig patir un desnonament i em vaig veure al carrer. El serveis socials del poble de la meva residència em recomanaren l’Alberg de Manacor, com a única alternativa”. 

L’arribada a Manacor va esser dramàtica: l’acompanyaren les al·lotes dels serveis socials fins a Manacor i s’acomiadaren amb llàgrimes, perquè tenia una idea equivocada del que era l’Alberg. 

“Mai pensava que estaria tan a gust a un Alberg: estic molt satisfeta del tracte que he rebut i de la companyonia que es viu cada dia. No surt al carrer per por a perdre’m perquè no conec ningú ni tampoc la ciutat.” 

Pateix obesitat i li agradaria perdre uns quants quilos. “Fris que m’arribi l’ajuda familiar i poder llogar un habitatge i viure una vida independent i en pau”, -diu amb esperança- cosa que li desitgem de tot cor.”

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada