L'atenció personalitzada als ususaris caracterìstica de l'Alberg de Manacor
Aquests darrers dies han estat d’un inusual moviment per una sèrie de circumstàncies alienes a la voluntat de la Fundació Trobada, titular de l’Alberg.
La pandèmia vigent era previsible que pogués afectar a alguns del hostes, per la qual cosa s’ha anat prenent la temperatura a tots de forma periòdica i també s’han sotmès a les proves pcr.
Així i tot fa alguns dies van aparèixer els primers positius amb el conseqüent risc pels altres companys de l’alberg, el que va provocar el conseqüent confinament parcial a l’hotel Covid de Palma, acompanyats per un monitor.
A Manacor va quedar un petit grup acompanyat per altre monitor de forma temporal per quant finalment tots varen ser traslladats al hotel Covid de Palma.
L’Alberg va romandre tancat excepcionalment cinc dies per primera vegada en els gairebé trenta anys de la seva història.
Tot això ha suposat una atenció personalitzada per quant s’havia de fer el seguiment de cada un d’ells: saber en tot moment els qui estaven o no vacunats, tant amb una com ambdues dosis, als qui no volien esser vacunats, els positius vacunats i no vacunats, qualcun que havia sortit i no compareixia als moments dels trasllats: s’han produït moments de vertadera tensió.
L’atenció també s'estén al control dels medicaments que prenen alguns usuaris i que generosament son preparats en blisters per una coneguda apotecaria de Manacor i que havien de ser lliurats a l’hotel Covid Palma.
Control també de les racions de berenar, dinar i sopar que han variat dia a dia segons els trasllats a Palma i que s’havien de confirmar a l’empresa de càtering proveïdora
Tota aquesta tasca s’ha hagut de fer telefònica i coordinadament per la Directora de l’Alberg Noelia Hernández amb la inestimable col·laboració dels dos monitors (Manacor-Palma), el que ha suposat estar penjat del telèfon les 24 hores.
L’esforç i l’entrega que tot això suposa per part del personal mai serà suficientment reconegut i compensat per quant és una feina invisible que genera ansietat, cansament i tensions.
Mai ens cansarem de lloar la qualitat humana del professionals de l’Alberg que presten uns serveis molt més enllà de les seves obligacions i que suposen gran estimació cap a la Fundació Trobada i una enorme dosis d’humanitat.
Ahir tornaren a l’Alberg nou usuaris que romanien a Palma, cosa que desitjaven de bon de veres per així poder gaudir del des-confinament i de l’ambient familiar que l’Alberg de Manacor respira.
La resta encara queden a Palma pendents dels resultats de les proves pcr que les permeti tornar a Manacor.
El servei residencial de 24 hores de l’Alberg de Manacor es prestat per la Fundació Trobada amb el suport del Consell de Mallorca.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada