divendres, 24 de gener del 2020

Secrets d'una mirada (18)

"L'únic lloc  que vaig trobar per dormir en sa nit va ser el bany del cementeri"

Mallorquí, de 41 anys, R. ingressà a l’alberg de Manacor derivat pels serveis socials del seu l’Ajuntament. 

Pare d’una filla de 4 anys, el consum d’alcohol i cocaïna provocà problemes de convivència i la ruptura de la parella, encara que –manifesta- “parlo habitualment, casi cada dia, amb ella i amb la meva filla i venen a veure’m” . 

“Després de la separació vaig anar a viure amb ma mare.” 
“Feia feina amb l‘empresa del meu germà, però les relacions no foren bones i em va acomiadar, el que provocà fortes discussions al domicili de ma mare i em va i dur al Jutjats. Desgraciadament dictaren ordre d’allunyament i em vaig veure al carrer” 

 I l'únic refugi que va trobar per a dormir en sa nit va ser el bany del cementeri on hi va anar una setmana i posteriorment alguns dies a un edifici en construcció abandonat. 

“Agraeixo sincerament l’ajuda del serveis socials de meu l’Ajuntament i sobre tot les atencions que he rebut a l’Alberg de Manacor, dins un ambient familiar i acollidor.”  

Les primeres gestions que ha fet a l’arribada a l’Alberg han estat posar al dia la documentació personal i sol·licitar plaça per ingressar al “Projecte Home” per tractar la seva addicció. 

"Som conscient de que he caigut al fons d’un pou, però tinc el propòsit de sortir-ne quant abans millor i recuperar la filla i la parella”- confessa amb llàgrimes als ulls-.
   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada